zondag 21 april 2013

een kreukjesrokje in aanloop naar KCW 2013

kreukelrokje

Eigenlijk is dit een A-lijn rokje met plooikes. Dat is de weinig originele naam die ik uit mijn mouw schudde de dag dat ik jullie de handleiding hiervoor presenteerde.
Ik had die dag beter even overlegd met mijn nichtje. Toen ze onlangs kwam spelen had ze een Petit Pan stofje mee dat een rokje moest worden. Na het samen overlopen van alle mogelijkheden, wou ze een rokje als dit. Ik wil een rokje met kreukjes, zei ze... Mijn hart smolt ter plaatse. Zo schattig toch.
Ze koos ook nog een ander stofje uit mijn kast. Maar daarover meer lataer. Hier gaat het over het kreukjesrokje, u geshowd door Roos.
kreukelrokje
kreukelrokje
kreukelrokje

Morgen start de Kids Clothes Week edition Spring 2013. Meedoen houdt in dat je gedurende één week elke dag een uur achter je naaimachine kruipt om te naaien voor je nageslacht? Zegt het je wat, dan is het nog niet te laat om je aan te melden om mee te doen met deze lente-editie die doorgaat tussen 22 en 29 april 2013. Het ganse gebeuren volgen kan op de blog of de facebook pagina. Ik sta alvast paraat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten